Monday, November 14

Malam yg memenatkn

Assalamualaikum,
Tepat jam 11.15am td aku menduduki paper pertama bg final exam sem 3 sesi Jun 11. Berbekalkan sedikit ilmu yg dbce last minute mlm td bleyh laa... hahha... apa la yg nk jd dgn aku ni... xpe laa... benda da lpas so abaikan jee...


semalam aku bertolak tnggalkan penang 25 minit selepas azan Maghrib berkumandang. Dan aku tiba di Bank Muamalat Kulim kedengaran suara azan Isyak. Hujan trun lebat spanjang aku berada di highway. start dr jambatan Penang. Nk berhenti berteduh aku malas sbb aku tkot penat memandangkn sok pg ade exam. Niat nk pulang ke rumah sewa terbantut then aku trus kn perjlnn ke umah Angah. Decide tdo umah angah sok pg bru blik umah. Memang tepat jangkaan aku, ade ssuatu dsebalik kejadian aku jd xtntu arah. Aku msih blum menemui jwapan atas apa yg berlaku ke atas diriku tp yg aku tau aku ckup terseksa drumah angah smlm. Muntah2... takat muntah biasa apa la sgt tp smlm aku punya ank tekak dgn isi perut ase nk terkluar skali. Ya Allah, aku da fkir maut bkal jemput aku smlm. Slpas dberikan air oleh angah baru la ok sikit tp msih terasa di anak tekak ni mcm ade segumpal nasi yg msih blom kluar. Hurmm... Penat sgt... Aku blom scan ag tp mnurut angah mungkin ada yg bg aku mkn. Dugaan apa pula kali ini Ya Allah... Bila smua ni akn berakhir? lpas satu perg, dtg pula yg baru. Aku msih trus dberi ujian. Jam menunjukkan 12.30 mlm. aku study smpai kul 1am then aku tido n xsedar da......... yg aku sedar jam da kul 6.45am... Kul 9.15am aku blik umah sewa, siap, jmput member aku then ke Poli jwb final......

No comments:

Post a Comment