Sunday, November 13

LARI??? GILA???

ASSALAMUALAIKUM
di saat dan ketika ini aku berada di Penang... Rumah abg angkat aku... Pg tadi aku mnduduki test 1 dan 2 tuk subject Marketing Channel. Entah apa yg mrasuk aku smlam hingga aku nekad tuk lakukan ssuatu yg slah. Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh jua ke tanah. mmg pdan sgt la pribahasa tu nan aku td pg. Arghh... Malu dgn dri sndiri dan malu dgn Pn. Kenapa Nazirah??? Why?
TENSION nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
dlm perjlnn kuar dr poli aku call abg.  Untungnye ari ni ari Ahad. ^_^
Nekad tuk ke penang dgn MOTO MODENAS CT110 aku. dan yg paling gila aku buat td, aku xikot highway tp aku ikot bkit Lengkoq. perhh... Perasaan? Teruja... sbb jln dia mmg mncbr... hahaha... PUAS dgn klajuan ........... mne leyh mention ag pon nnti ade yg mrah dan xpercaya.
so, aku kuar dr Kulim dan larikan diri ke cni utk menenangkan hati yg xkeruan tnpa ketahui apa sbbnyer... Entah apa la yg nk jd nan aku ni.
Esok aku da mula jwb paper yg pertama. STUDY? x lg... xde mood. TAKUT? entah laa... mcam xde pape jee yg berlaku sok... Hurmm... Sndiri yg amek kputusan, jgn mnyesal satu hari nnty da laaaa NAZIRAH.... :(
KAU MEMANG GILA NAZIRAH...........................................................

No comments:

Post a Comment